Sinaia
Busteni
Predeal
Azuga
Amara
Buzias
Baile Felix
Baile Herculane
Baile Olanesti
Baile Tusnad
Baile Sacelu
Cap Aurora
Calimanesti - Caciulata
Costinesti
Covasna
Eforie Nord
Eforie Sud
Geoagiu Bai
Jupiter
Mangalia
Neptun-Olimp
Saturn
Techirghiol
Venus
Moneasa
Singeorz Bai
Slanic Moldova
Sovata
Targu Ocna
Voineasa
"Romania - Land of Choice" este sloganul campaniei de promovare internațională a țării noastre ca destinație turistică, campanie organizată de Ministerul Turismului cu cei trei mari campioni, Nadia Comăneci, Ilie Năstase și Gheorghe Hagi.
Ministerul Turismului a început campania internațională de promovare a României ca destinație turistică pornind de la asocierea țării noastre, prin intermediul Eurosport, cu Turneul de Tenis de la Roland Garros. La fiecare pauză, pe parcursul transmisiunilor din turneu, pe canalul Eurosport apare un anunț: "Roland Garros îţi este oferit de România. România - Land of choice". Această inserție publicitară nu presupune niciun fel de costuri pentru Ministerul Turismului sau pentru statul român, urmând a fi difuzată pe tot parcursul turneului, inclusiv în timpul marilor finale. Este de așteptat ca marea finală să fie urmărită la Eurosport de câteva sute de milioane de telespectatori.
Campania va continua până la sfârșitul anului cu difuzarea clipurilor de promovare a țării noastre pe cel mai mare canal pan-european de sport și pe cel mai mare canal internațional de știri, acestea urmând a fi selecționate conform procedurilor naționale în vigoare.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu